Què et suggereix...



aquest poema visual?

Comentaris

  1. És evident: la bombeta simbolitza l'aparició de la idea per escriure el poema. Per això la poesia és 50% espontaneïtat (Maragall) i 50% treball formal (Carner).
    En Brossa tenia unes troballes genials!

    ResponElimina
  2. La idea de poema.
    No m'ho he pensat gaire, però.

    ResponElimina
  3. M'està començat a agradar l'obra del Brossa...
    Gràcies per passar-te pel meu blog...
    Bona setmana!!!

    ResponElimina
  4. Un poesia visual d'en Brossa que ens fa pensar més enllà d'on sorgeix l'inspiració d'un poeta.
    ... bon dia de dilluns!

    ResponElimina
  5. Vaig descobrir en Brossa primer com a autor teatral, i em va impactar. Ara mateix començo a llegir-lo com a poeta.
    He descobert per casualitat el blog. Una abraçada des del P Valencià! (Benicarló)

    ResponElimina
  6. El poema naix d'una idea espontània que no escatima recursos (ho dic perquè encara fa servir una bombeta de les antigues, i no una que economitza el consum...).

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"