Digues







quin llibre voldries que et regalessin el dia 23 d'abril?

Comentaris

  1. Ep! Això no es pot dir, que si es diu no seria un sorpresa!

    Per cert, i perquè tan sol un? ;-)

    ResponElimina
  2. Un que m'agradàs molt, d'aquells que desitges fa molt de temps, però que tanmateix no esperes que et regalin.

    ResponElimina
  3. Un llibre en blanc, que en obrir-lo, cadascú que l'obrís hi trobara escrites les paraules que li semblaren més meravelloses, paraules capaces de fer cadascú feliç.
    (Somniar també s'hi val).

    ResponElimina
  4. Que sigui sorpresa, que el pensin i que el triïn pensant en mi.

    ResponElimina
  5. Llibreter, tens raó això no es pot dir. I sí poden ser molts llibres.

    Llorenç, aquest llibre que dius és el que ens agradaria que ens regalessin a tots.

    Novesflors, molt bona idea, això del llibre en blanc.

    L'espolsada de llibres, la sorpresa i el detall personalitzat és el regal perfecte.

    Salutacions cordials

    ResponElimina
  6. Jo em comformaria amb que algú em regalés un llibre. Normalment sóc jo la que els regalo.
    Bes que hi farem...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"