El Qüestionari: Digue'm Ariadna














  1. Quin va ser el llibre que et va fer entrar en el món de la literatura?

De petita em costava molt menjar i la mare em llegia contes d’Andersen, contes dels germans Grimm… no sé quin va ser el primer, però, d’alguna manera en aquells moments, entre forquilla i forquilla, vaig començar a introduir-me en aquest món…

  1. Quan et vas adonar que t’agradava escriure?

Era una nena que imaginava finals alternatius als llibres que llegia, a les pel.lícules que veia o als relats que escoltava, suposo que llavors, sense adonar-me, ja s’anava forjant el gust per la paraula i el llenguatge…

  1. Creus que és cert allò que deia Picasso: “la inspiració es troba treballant”?

Sí, però crec que també es troba mirant i observant, escoltant i sentint, somiant i imaginant, gaudint i patint, donant, rebent i compartint…

  1. Quin autor de la literatura clàssica t’ha marcat més?

Quan llegeixes, hi ha un moment que pot il.luminar-se, i el llibre que estàs llegint, l’autor que estàs descobrint, et queda gravat… No sabria quedar-me amb un sol autor, de la mateixa manera que no podria quedar-me amb un sol llibre. Parlaria de més d’un escriptor i d’una escriptora, que amb les seves paraules m’han emocionat, m’han influït, m’han marcat, amb la calidesa d’aquest moment …

  1. Digues una cita literària.

“L’únic consell que una persona pot donar a una altra sobre llegir és que no es deixi aconsellar”.

Virginia Wolf.

Comentaris

  1. ... Moltes gràcies per pensar en mi pel teu qüestionari...

    ResponElimina
  2. De res dona. Ja tenia ganes d'entrevistar a una escriptora que participés d'aquesta bogeria dels blocs de literatura en català.

    Salutacions cordials.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"