La Presentació de LCL a Fnac




















Ahir dimarts una quinzena dels autors del LCL vam assistir a la presentació de l'anomenat llibre a Fnac de Plaça Catalunya. Primer, el Llunàtic i jo ens vam trobar i vam parlar com no de literatura, i de la nostra tasca com a professors de secundària de llengua catalana i literatura. Després un cop dins la sala d'actes de Fnac, vam saludar al Toni Ibáñez i el Sani Girona. Més tard, la sala es va omplir força. A la taula hi havia en Toni Ibáñez, el Sani Girona la Judith, el Vicenç Sanz, el veí de dalt, l'Enric Gil i el David Figueres cadascun dels quals va explicar breument l'origen del seu bloc. Entre el públic també hi havia en Jordi Torà, en Rubèn Novoa, l'Esther Andorrà entre d'altres.
Després passaven el micro als autors del públic i confesso que vaig fugir-ne deliberadament per allò del pànic escènic. El cert és que des de sempre jo he sigut molt tímida, tot i que he anat superant aquesta timidesa, escriure per a mi era la meva forma de parlar, i clar ahir em vaig trobar davant d'un micro i en aquell moment les paraules no em sortien. I ja se sap que no es pot escriure res sinó tens res a dir, per tant, vaig preferir mantenir-me en silenci. I ja vaig dir en una ocasió, que l'origen del bloc/blog ve del David Madueño, ja que vaig veure que t'obria portes al món de la literatura. Espero que hi haurà més ocasions de fer actes com aquests i potser la propera vegada tindré un discurset breu preparat per si em passen el micro. Al final, com no, ens van fer la foto de "família". Cal dir que en aquell acte es van trobar a faltar molts d'altres blocaires o blogguers com preferiu com en Jesús M. Tibau , el Llibreter i un llarg etcètera, que des d'aquí els enviem una salutació ben cordial. Gràcies a tots un cop més per fer Antaviana.

Comentaris

  1. No vaig poder venir. M'hauria agradat saludar-vos-hi.
    Per cert, aviat començaré el llibre que estàs llegint. M'ho passaré bé, oi?

    ResponElimina
  2. Hola Roser!

    Només aclarir-te que no sóc Vicent Baydal, de Vent de Cabília, sinó Vicent Sanz d'Ilercavònia.

    Ep: i com pot ser que una professora de llengua no tinga res a dir en un acte així? De segur que tens coses d'allò més interessants a dir.

    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Hola Biel. Ja he dit que vam trobar a faltar molts blocaires o bloguers. Ben segur que hi haurà d'altres ocasions... I pel que fa al llibre crec que sí que t'agradarà, és força divertit.

    Hola Vicenç, perdona el lapsus. Ja ho he arreglat. Sobre això que dius és que resulta que em fa agafar allò que en diuen pànic escènic. I a l'aula ja hi estic avesada a parlar, però en públic no. La propera vegada tindré un discurset preparat.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Hola, el veí de alt. Un plaer tornar a saludar-te per a mi també.

    Salutacions cordials.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"