El lector respon









Quin/a escriptor/a voldries que et signés un llibre?

Comentaris

  1. tots!!!!
    m'encanta quan els llibres han pasat per les mans del seu autor.
    tenen un valor afegit, per mi
    no creus??
    primer l'ha escrit, per tots, pero aquell que jo he comprat, el que jo llegire, ha estat a les seves mans, i li ha trasmes els desitj d'agradrame, de interesarme...aixo em fascina..
    jajjjaj
    no volia esser tan cursi...em sap greu. pero es aixo en realitat

    bon dimentge!!

    ResponElimina
  2. Hola Sargantana! No ets gens cursi, sí ets un lector empedreït és lògic que somnis amb un llibre dedicat a tu, per l'autor que t'agradi.

    Salutacions cordials.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"