Terceres jornades de la catosfera: 30 de gener del 2010












Avui l'Arlequí agafarà el tren cap a Granollers i s'encaminarà cap el Centre Tecnològic. Cap a dos quarts de nou, començarà la taula rodona "Cultura en temps de xarxa" preparada i moderada pel Toni Ibáñez. Parlarem de la literatura 2.0 i ens preguntarem un cop més si el format dels blocs/blogs s'ha mort, o no. De tota manera, jo opino que per ara aquest format encara que potser no tingui l'embranzida que tenia quan es va fer la Primera de les jornades catosfèriques, només cal que aneu a BDL, del nostre apreciat amic Josep Porcar, i veureu la quantitat de blocs coneguts i per conèixer s'indexen a cada instant. I sobretot cal recordar els homenatges multitudinaris que s'han fet a autors com Joan Brossa, o Joan Amades. I no oblideu que el proper 22 F, serà el torn del nostre apreciadíssim Salvador Espriu.

Comentaris

  1. tenia previst anar-hi, però finalment em quedo a caseta. Una abraçada a tothom

    ResponElimina
  2. Jo també pensava canviar Sueca per Granollers, i veure el meu bon amic Donat, i se m'ha tornat a passar la pasta.

    Ho sent!

    ResponElimina
  3. Avui no era el dia per anar a Granollers. Què farem?
    Demà tornarà a sortir el sol.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"