Sant Jordi 2010: Quin llibre regalo/es?





















D'aquí dues setmanes els carrers de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona s'ompliran de parades de muntanyes de llibres, i de roses de tots els colors, i també de rius de gent que aniran fluint, tafanejant, festejant... Cada any tinc el mateix dilema: Quins llibres regalo a les persones més properes a mí? Jo confesso que molts dels llibres que m'han regalat no me'ls he llegit. No ho digueu gaire alt, però de vegades em ve de gust llegir tal llibre o tal altre, i no encerten gaire. La millor tàctica és intentar esbrinar quins llibres els farien il·lusió. Ja sé que això semblaria deslleial, però no ho és sí el que es vol és regalar EL LLIBRE o ELS LLIBRES. Així que aniré temptejant el terreny i un dia d'aquests visitaré una llibreria i m'hi perdré.

Comentaris

  1. Encertar amb un llibre en un moment determinat d'una persona és tan personal que jo crec que és més fàcil que no el llegeixi que et toqui l'euromillon, jajaja. Però, lo més bonic és anar amb la persona que estimes a escollir el llibre que t'agrada amb la seva rosa...què bonic! ja ho sento a la sang i això que no hi ha parella...jajaja.

    ResponElimina
  2. Hola Nickmazziu, benvingut a l'Antaviana. També és bo tenir el record d'haver anat amb la persona que estimes a escollir el llibre que t'agrada. Quan una porta es tanca, se n'obren moltes més.

    Salutacions cordials.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"