Digue'm

















què llegeixes aquest mes?

Comentaris

  1. últimament em costa trobar aquell llibre al que et quedes enganxat, així que he recorregut a la meva col·lecció de crim i misteri i n'he agafat un de l'Agatha Christie fins que en trobi una bona recomanació.

    ResponElimina
  2. Aquests dies estic llegint el llibre de poesia de Jaume Pérez Montaner "Solatge". Premi de la Crítica dels Escriptors Valencians, 2010.

    ResponElimina
  3. "Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo" d'Albert Espinosa.
    Molt recomanable!
    Bon dia!

    ResponElimina
  4. He recuperat el llibre de "el vigilant en el camp de segol" i la veritat és que m'està tornant a encantar!!!!!!

    ResponElimina
  5. "No hi ha quart poder", d'Antoni Serra, "Alícia en el País de les Meravelles", de Carroll, i "La Pietà", de Jaume Mateu...sí, tots tres alhora...som infidel per natura...o multiorgàsmisca :)

    ResponElimina
  6. He començat el juny amb el poemari de la Maria Patricio Mulero, "Societat anónima. 24 hores a la finestra", guanyador del premi de poesia Paraules a Icària. I s'ho val.

    ResponElimina
  7. Jo estic totalment enganxada a "Una educació siberiana" de Nikolai Lilin. Molt bèstia però molt ben contat.

    ResponElimina
  8. Traducció: 没有 objectiu d'un moment de la vida, un punt en el tauler de vela 没有 恰如 Luo

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"