Poesia visual: Esperant l'inesperable

Comentaris

  1. Potser espera que s'acabi la crisi aquesta d'histèria dels ultrarics! jajaja

    ResponElimina
  2. Jo crec que espera un ratolí i quan el vegi passar que Déu ens ajudi! jejeje
    O potser espera que acabi la ona de calor i poder sortir a fer el trapella...

    ResponElimina
  3. Tinc un conte "La gata perla" (inclòs dins del llibre per a infants "Conta'm un conte") en el que els propietaris d'una gata es pregunten que mira amb tanta atenció a tot hora per la finestra de casa. Aquesta foto i alguns comentaris m'han fet pensar de nou en ell.

    ResponElimina
  4. Com els de casa meva, estan esperant que passis i els acaronis el cap.

    ResponElimina
  5. Molt bonic aquest gat. Jo veig que està en una pose de relax, jo m'imagino que està observant el mon desde la finestra, com està lluitant per tirar endevant. Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Quina interpretació més bonica, Rafel!

    Hola Josep de Vic, m'agrada el teu suggeriment.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Movia la cua de forma continua? Si l'estava movent és un indicador d'una posició de vigilància.

    Si per contra la cua (o només la punta, recorrent poca distància), aleshores simplement estava badant per la finestra :)

    Per cert, ja que el Rafel comenta això de la cua: el meu pare m'explicava la raó per la qual els gats aixequen la cua quan els acarones: és per fer-te saber que el gat s'ha acabat i has de tornar a començar pel cap :)

    ResponElimina
  8. Sí, movia la cua contínuament. És bo saber aquestes coses dels gats, gràcies Xavier Caballé :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"