El blog A l'altra banda del riu compleix un any















Fa un any vaig publicar la meva primera criatura literària A l'altra banda del riu, en format paper i en format digital. Després del pas d'editar, vaig descobrir que en Tibau, tenia i té un bloc del seu darrer llibre de relats Una sortida digna, i em vaig decidir a encetar-ne un per a parlar del meu primer llibre. No és, certament, un espai gaire freqüentat ni tampoc té gaires comentaris, però hi ha diferents posts que parlen de com vaig iniciar el llibre, de qui em va fer el pròleg, la portada i a la columna de la dreta apareixen els llistats de les diferents llibreries on es poden trobar exemplars en qualsevol dels dos formats. El que més il·lusió em fa és descobrir com el meu llibre va entrant progressivament a llibreries de Catalunya, Balears i València, i llavors m'agrada imaginar-me com la gent d'arreu s'acosta a mirar la portada, a tafanejar-ne l'interior, i potser algú se l'ha llegit. Celebro amb vosaltres el primer any de vida del llibre i del blog.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"