L'article: Pauses creatives











Imatge presa de la xarxa

Des que vaig començar el blog Antaviana, he escrit moltíssims posts literaris (articles, ressenyes, contes breus, microcontes, textos poètics...). També m'he afegit a les iniciatives promogudes per diferents blocaires per escriure posts a partir d'imatges. El cert és que en tota trajectòria d'un/a aprenent d'escriptor/a és bo tenir pauses creatives. Les pauses creatives donen un temps de descans perquè sempre és bo aturar-se com quan estem al final de l'hivern i i esperem l'arribada de la primavera, cal ser pacient perquè les flors i els brots verds ja naixeran. És per això que ara m'he donat una pausa creativa. Sí, ja sé que molts dels /de les qui em llegiu em direu que sigui breu, però la tasca creativa necessita tenir espais en blanc, perquè tornin a entrar les muses i jo torni a fer anar els dits pel teclat.

Comentaris

  1. t'entenc, això dels blocs pren molt de temps... jeje
    aquí estarem

    ResponElimina
  2. Sí, un descanset no bé mai malament per recarregar pil·les...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"