Digue'm


















què llegeixes aquest mes?

Comentaris

  1. ara mateix estic amb Hòmens i falagueres, de Toni Cucarella

    ResponElimina
  2. Doncs, jo, "En el cafè de la joventut perduda" de Patrick Modiano i "Deserr encès" de Ponç Pons

    ResponElimina
  3. Ara estic llegint "Sopa de pollo para el alma" de Jack Canfield i Mark Victor Hansen.

    ResponElimina
  4. ufff en tinc una llista per llegir!!
    ara mateix estic amb "el taller de los libros prohibidos"

    ResponElimina
  5. "El llibre de les hores", de Rilke. Encara que no en puc gaudir d'una lectura en llengua materna. Tot i això, s'agreixen els seus versos tan sincers.

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies Jesús, Carles,lurdscontes, jomateixa i M.G. per compartir amb nosaltres les vostres lectures. Un plaer!

    ResponElimina
  7. Jo estic amb "El manual pràctic de la vida autosuficient" del John Seymour.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"