L'Article: Els i les lectors/res són autors/res d'aquest bloc















Imatge presa de la xarxa

Ja sabeu que l'any 2007 vaig donar a llum aquest bloc, i des de llavors molts i moltes us heu acostat a llegir els posts, i fins i tot heu participat en seccions de jocs literaris. Ara bé, quan penjo posts de creació literària de l'Arlequí, o la secció on poso una imatge i cadascú deixa escrita la seva visió d'aquella imatge, vosaltres amb els vostres comentaris creatius, poètics, suggerents us convertiu també en autors/autores. A partir d'aquí neix una interacció birideccional, ja que jo comunico idees amb allò que penjo, i vosaltres ho completeu amb les vostres paraules. És un fet plenament satisfactori i que dóna sentit i dóna vida a aquest bloc. Perquè jo mai no he volgut ser una aparenent d'escriptora que vol penjar escrits propis perquè vosaltres els aplaudiu, la literatura de creació pren vida quan els i les lectors/res escriviu els vostres textos, ampliant, modificant, completant... els de l'Arlequí. Això és el millor premi que podria tenir perquè gràcies a vosaltres, aquest bloc es manté dins la seva pròpia línia, i cada vegada que em llegiu, i escriviu comentaris jo us llegeixo i es crea un "feedback" increïble. Moltes gràcies a tots i totes els qui feu possible que l'Antaviana no només sigui un bloc, sinó un espai virtual de tothom.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"