Bloc, nominat la millor iniciativa blogaire 2012

L'estiu del 2007 vaig iniciar la meva aventura blocaire,blogguera a la xarxa amb el bloc Antaviana, amb el meu alter ego l'Arlequí. Ja sabeu que al principi era un espai per a publicar textos, és a dir, per autoeditar-me, però més endavant van néixer seccions d'entrevistes, jocs literaris, música, biografies, articles, etc. Però un bloc o blog no el fa només qui l'escriu, també el fan les persones que el llegeixen ja siguin en silenci, o amb la paraula, és a dir, deixant el seu pas per aquí en un comentari. I és que resulta que fa pocs dies per casualitat, vaig descobrir que aquest bloc ha estat nominat  pels lectors/res als premis C@ts per la millor iniciativa blogaire 2012 pel Joc Especial Pere Calders, dins l'Any Calders. La veritat és que em fa il·lusió que vosaltres que em llegiu, i sou constants, tant si actualitzo cada dia, com si actualitzo de tant en tant, hagueu pensat en aquest espai, i en aquest joc perquè jo sempre que proposo iniciatives, jocs, etc. el que m'importa és que vosaltres hi participeu llegint-ho o opinant, i deixant la vostra veu. I és que com sempre he dit, dic i diré vosaltres sou els coautors/res de l'Antaviana, sense vosaltres aquest espai seria mort. I encara que darrerament, per causes de laborals, i perquè estic pensant en noves seccions, no pengi entrades cada dia, aquest és el meu i també el vostre espai per parlar de i sobre literatura en llengua catalana. Mil gràcies a tots vosaltres per ser aquí sempre!

Comentaris

  1. Felicitats per la nominació!
    M'agraden els textos poètics que penges i que llegeixo al google reader però no sé perquè en el teu propi blog no els sé veure...
    Et convido justament a que llegeixis quin han estat els textos-poètics-blogaires que més m'han inspirat aquest mes de febrer:
    http://illadelfum.blogspot.com.es/2013/02/joc-de-miralls-retalls-de-poetes.html

    Una salutació!

    ResponElimina
  2. Hola Gabriel! Gràcies per llegir-me!

    Una salutació!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"