Balanç de nou mesos: Setembre-Juny 2012-2013




Ja han tornat a volar nou mesos més, un curs escolar. I aquí al bloc Antaviana com sempre farem un petit balanç per no oblidar què hem fet i què hem après. El mes de novembre, l'Arlequí, va participar en una conferència sobre Pere Calders, per acabar d'arrodonir el centenari Calders, una conferència amb el grup de teatre La Colmena, de Santa Coloma i que es va fer al Teatre Sagarra el 8, i que va combinar una part de conferència, amb lectura dramatitzada de contes caldersians. Va ser una experiència molt enriquidora. Després, en el nou any, em vaig assabentar que uns quants de vosaltres vau triar el Joc Especial Pere Calders, aquell en què vosaltres havíeu de fer una versió d'un conte breu, com a iniciativa del 2012 per als Premis C@ts, i només el fet que vosaltres la votéssiu em fa ver molta il·lusió. Després durant els mesos de març, abril i maig, vaig participar en un curs de Webquest per a docents, i vaig elaborar una webquest dedicada a la poètica de Salvador Espriu, una experiència molt bona i que em va permetre juntar la meva vocació docent amb el meu amor per la figura i l'obra d'Espriu. I al llarg dels nou mesos he anat escrivint articles, reflexions, alguns textos creatius, i ja sé que enguany no he actualitzat aquest bloc o blog a diari, però espero haver-vos ofert continguts interessants. I sobretot agrair-vos als i a les lectors/res la vostra constància a aquest espai i la vostra participació en jocs literaris creatius perquè vosaltres també sou autors i autores d'aquest bloc. Tots fem el bloc Antaviana.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"