Sant Jordi 2014: Un dia ben especial



La tarda del dia 23 d'abril a les 17h, vaig arribar a la carpa que había preparat la Librería del Carrera Major pels autors/res que signavem llibres. Total i que el meu segon llibre Gentil entre els gentiles va ser editar i publicar l'any 2011, vaig decidir treure una segona edicio d'aquest libre. Aixi que vaig arribar i conjuntament amb d'altres autors/res colomencs, entre els quals hi havia en Rodolfo Del Hoyo, i vaig veure companys/y es de feina que van comprar un exemplar. Tambe van venir a veure'm els meus alumnes de 1r de Batxillerat (modalitat: literatura catalana  en van regalar una rosa, es van endur el meu llibre i en van ver companyia. Tambe van venir a veure persones amigues. Realmente és màgic viure el Sant Jordi des de la perspectiva d'autora.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"