D'un fil, un projecte literari nou

 


Des de fa un temps, estic treballant en un projecte narratiu nou. Sí, malgrat que la docència de vegades em treu temps de dedicar-me a escriure. De moment, no destriparé res de l'argument. Això sí, puc avançar que m'he endinsat en un subgènere que abans no havia experimentat. Tot evoluciona, i de tant en tant, és bo provar nous camins narratius i temàtics. Renovar-se sempre és un creixement personal. De fet, m'he trobat que tenia al projecte sense saber-ho. Un bon dia, les muses em van desvetllar i les meves mans van començar a teclejar lletres, paraules, frases, construir personatges,etc. I vet aquí, que d'un fil està naixent un projecte literari narratiu nou. 

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"