Recomana











Una obra de Mercè Rodoreda

Comentaris

  1. Uf! Totes. La que tinc més recent és La plaça del diamant, però qualsevol es pot recomanar.
    Si no hagués escrit en català hauria estat una ferma candidata al Nobel.

    ResponElimina
  2. La mort i la primavera em va trasbalsar: és molt amarga però està escrita amb una rara llum. Mercè rodoreda i hi inventa un món.

    Salutacions cordials.

    ResponElimina
  3. El cert és que qualsevol obra, tot i les considerades "menors", em resulten delcioses. Recomane especialment els contes.

    ResponElimina
  4. Vicent, m’ho has llevat dels dits. La primera cosa que haig de fer per homenatjar-la és rellegir el volum on tinc arreplegats tots els seus contes.

    ResponElimina
  5. Mirall trencat és una delícia... i Aloma per a mi és especial... Completament d'acord si s'hagués dit Wolf, Lessing... hauria tingut un ampli ressò...
    A veure què tal queda l'adpatació teatral del TNC de La plaça del diamant.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"