Fòrum literari: Juliol








Què prefereixes escriure les teves obres a mà o a ordinador?

Comentaris

  1. Des dels 17 anys escric a mà, a ploma, un dietari. Per mi l'escriptura és una activitat manual i és molt bonic veure les diferents lletres de cadascú que mostren des de l'estat d'ànim fins a la personalitat, etc.
    A part del dietari tota la resta l'escric directament a l'ordinador doncs és més còmode; prémer tecles és també una activitat manual ;)

    També haig de dir que a vegades escric la primera versió d'un text primer a mà i així després al passar-ho a l'ordinador em serveix per corregir i reescriure.

    ResponElimina
  2. Sempre a mà i la primera correcció a mà també. M'agrada més. Després ho passe a ordinador i ho torne a corregir.

    ResponElimina
  3. M'agradaria tenir algú a qui dictar. Però veient el que cobren els/les taquígrafs/es, no em resta més remei que fer-ho a màquina. Com al rentadora. ;-)

    ResponElimina
  4. Des dels 14 anys he escrit sempre amb el bolígraf. Però des que tinc ús d'ordinador sóc "escriptor" de la mà oberta. Trobe que les idees són més fàcils d'agafar amb la rapidesa de la mecanografia...

    ResponElimina
  5. Per la meva manera d'escriure, em va molt bé l'ordinador, ja que contínuament estic canviant d'ordre paraules, o modificant-les

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"