Sentits: l'olfacte









L'olor del matí em desperta dels meus somnis. Després em sedueix l'olor de les torrades acabades de fer. El meu nas ensuma la barreja de fragàncies de perfum, maquillatge que em poso abans de sortir de casa. Llavors em deixo emportar per l'olor de les castanyes, que ja ens anuncien que la tardor és aquí. Seguidament, detecto el perfum dels arbres despullats que esperen pacientment l'arribada de la primavera. Aleshores, passa pel meu costat un venedor de roses vermelles, que desprenen deliberadament la seva aroma, que ens hipnotitza. Al vespre, començo a generar les olors del sopar: sopa de caldo, i uns talls de peix, fragàncies que s'uneixen i que somnien tocar el meu paladar. A la nit, el meu olfacte cau en un somni profund, que serà destorbat l'endemà per l'olor del matí.

Comentaris

  1. jo en diria un dia de nassos...
    molt maco, arlequi

    ResponElimina
  2. El sentit del olfacte ens transporta als dos extrems: sensualitat i... de vegades parages desagradables!

    ResponElimina
  3. Hola Sargantana! Sí un dia de nassos...

    Benvinguda al bloc Mireia! Tens raó hi ha olors seductores i olors desagradables, però he preferit parlar de les primeres!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"