Dedicatòria









Aquell dia que ens vam topar per primera vegada semblava un dia qualsevol, cap de nosaltres no imaginava que allò seria el principi d'una gran amistat. Al llarg del trajecte vital coneixem un munt de persones i amb ben poques mantenim el contacte i encara menys una relació amistosa. Aquella coneixença, aquella noia tan tímida que semblava el meu reflex, però que d'altra banda era i és totalment oposada a mi, va començar a formar part del meu món, i enmig d'èpoques d'infern i dolces vivències sempre ha estat a prop meu. No hi ha res en aquesta vida que m'ompli més de joia que dedicar aquest post a una de les meves millors amigues que avui compleix anys. Desitjo que continuïs essent sempre la persona que ets avui; perquè hi ha ben poques persones que tinguin la bondat,la franquesa i la tendresa que tens tu amb tots aquells que formem part del teu entorn. Desitjo també que continuem compartint alegries i tristors perquè allò que les fa grans és el fet precisament de compartir-les. Et desitjo tota la felicitat i la fortuna de tot el món! Dedico aquest post a Susana A. Per molts anys!

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"