Adéu nena?






















Fa poc vaig veure marxar per la porta a la nena. Aquella nena que tot li espantava, fins i tot parlar per por de topar-se amb les rialles burletes dels altres. La criatura que tenia por d'esguardar-se al mirall, i trobar-se amb l'altra. Aquella nena tenia moltes cicatrius, cicatrius que avui ja ni es veuen. Vaig acostar-me a la porta, i la vaig veure allunyar-se a poc a poc. I vaig tancar la porta al meu darrere amb certa nostàlgia. L'endemà vaig quedar-me sense paraules, i vaig respondre al somriure d'aquell rostre càndid rere el mirall.

Comentaris

  1. Que no es trenque el mirall. Que el mirall no s'emporte les paraules. Que les paraules no tinguen cicatrius. Que les cicatrius resten a dins del mirall.

    ResponElimina
  2. Comparteixo la imatge de veure marxar a la nena... Jo vaig veure marxar al nen... Tot té un temps de vida. L'important com tu dius, és que les ferides i les cicatrius ja no es vegin ni se sentin. El temps és una flor i va perdent els seus pètals...

    Salut.
    onatge

    ResponElimina
  3. no sé pas, Arlequí, si he vist mai marxar la nena jo, ni si ha existit mai aquesta nena, o només han existit les cicatrius. Una imatge molt suggerent :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"