Hi ha vida fora del facebook
















Avui ja fa gairebé quatre setmanes que vaig esborrar el meu perfil cibernètic de "la xarxa social" facebook. Vivim a l'era digital, però després de l'Ateneuesfera d'ahir em vaig convèncer que el format que realment em permet socialitzar-me sense convertir-me en un holograma virtual és el blocg. En la trobada blogosfèrica parlaven de la vigència dels blocgs, i el cert és que si encara es parla del tema és que encara no els hem enterrat. Aquest format, sigui quina sigui la definició que li vulgueu donar, possibilita la comunicació interactiva entre l'Arlequí i els lectors i lectores. I no hi ha res que em produeixi més il·lusió que saber que a l'altra banda hi ha algú que em llegeix. En definitiva, he recuperat la vida blocgaire, perquè aquest format et permet desvirtualitzar-te. Senyors i senyores, hi ha vida fora del facebook.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"