Preciosa vall, la del riu vermell.
I tant :D
Yo tinc 2 cavalls a la hipica de Badaloname rigut mol a vui roser de 13-14 XD
Preciosa vall, la del riu vermell.
ResponEliminaI tant :D
ResponEliminaYo tinc 2 cavalls a la hipica de Badalona
ResponEliminame rigut mol a vui roser de 13-14 XD