Reflexions en veu alta: Retroalimentació blocaire/bloguera

















Imatge presa de la xarxa


En la blogosfera hi ha un esdeveniment màgic que és la Retroalimentació. En què consisteix? us preguntareu. Doncs, es tracta del fet que si hom/don deixa un comentari en un blog perquè l'autor/a ha escrit un post genial, al cap de poc, aquell blocaire passa per l'Antaviana i deixa el seu comentari en algun dels meus posts. Això demostra que la blogosfera és realment una eina no només per a escriure allò que ens passa pel cap, sinó també que et permet comunicar i comunicar-te, i crear aquest efecte de Retroalimentació o Feedback que es diria en anglès. És per aquesta raó que m'omple tant dedicar estones del meu temps lliure al blog perquè hi ha una comunicació bilateral. Jo et llegeixo, tu em llegeixes, ell o ella em llegeix, nosaltres ens llegim, vosaltres us llegiu i ells o elles ens llegeixen. Tots i totes ens llegim.

Comentaris

  1. És màgic, això dels blocs. Fins i tot sense que et deixin comentaris pots ser més llegit que si ho publiquessis en paper.

    ResponElimina
  2. Això de la blogoesfera és un vici....jo no puc deixar de visitar cada dia els meus amics "de lletres" per llegir el que els hi passa pel cap. Tinc la sensació que a alguns de vosaltres us coneixo més que a persones amb les que parlo a diari...

    ResponElimina
  3. aquesta és la nostra força i la nostra il.lusió

    ResponElimina
  4. És cert Criticartt la blogosfera és un vici!

    Jesús, sí que és la nostra força i il·lusió!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"