Un àpat perfecte :)
Estic estrenant la nova càmera que m'han regalat :)
Vaig picant, senyoreta Valls, mentre trauen el rellomello amb tòfones. Començaré amb un brut nature; després ja en parlarem del negre. Salut i Terra.
Vaja, els valencians sí que en sabeu de sopar bé, senyor Valls.
Nyam, nyam! em vaig a preparar el sopar
Aquest sopar virtual es va animant, eh! Gràcies, Vida!
Amb el nivell que ens ha posat en Francesc , queda més terrenal com una prèvia a una paella i una cerveseta d'estiu...
Rafel, l'opció de paella i cerveseta d'estiu també està molt bé.
Un àpat perfecte :)
ResponEliminaEstic estrenant la nova càmera que m'han regalat :)
ResponEliminaVaig picant, senyoreta Valls, mentre trauen el rellomello amb tòfones. Començaré amb un brut nature; després ja en parlarem del negre.
ResponEliminaSalut i Terra.
Vaja, els valencians sí que en sabeu de sopar bé, senyor Valls.
ResponEliminaNyam, nyam! em vaig a preparar el sopar
ResponEliminaAquest sopar virtual es va animant, eh! Gràcies, Vida!
ResponEliminaAmb el nivell que ens ha posat en Francesc , queda més terrenal com una prèvia a una paella i una cerveseta d'estiu...
ResponEliminaRafel, l'opció de paella i cerveseta d'estiu també està molt bé.
ResponElimina