Post 960: La meva secció preferida: Les entrevistes


















Imatge presa de la xarxa


L'Agost d'enguany serà el 4t aniversari d'aquest blog o bloc com ho preferiu. Una de les seccions que més m'agrada és el de les entrevistes. Primer va néixer l'entrevista dels escriptors/res, el Qüestionari, després vingué l'entrevista dels i de les lectors, Llegim amb i el 2010 L'entrevista blocaire, i el 2011 naixerà una nova secció dedicada a entrevistar escriptors/res joves i no gaire coneguts que acabin de publicar un llibre. Sempre m'ha agradat fer entrevistes, quan tenia 16 anys i fins als 18 vaig tenir una secció d'entrevistes en una revista local de la meva ciutat on resideixo, i vaig entrevistar gent molt interessant. I ves per on he arribat fins aquí, i he continuat aquest gènere que ens permet conèixer a persones i la seva tasca en la cultura catalana. Moltes gràcies a tots i totes els i les que us heu deixat entrevistar per l'Arlequí.

Comentaris

  1. Benvinguda a l'Antaviana, Carla! Gràcies! Dels quatre anys de blog han sortit 960 entrades.

    Salutacions cordials.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"