Digue'm

















què llegeixes aquest mes?

Comentaris

  1. ara mateix m'acaben de portar...
    NO ERA LLUNY NI DIFICIL de Joan Margarit.
    Pero en tinc tants sobre la taula!!

    ResponElimina
  2. Invitación a un asesinato de Carmen posadas, que aviat comentaré i en tinc també un altre començat del Josep Gironés.

    ResponElimina
  3. En aquests moments no tinc cap llibre de lectura en la taula. Estic d'exàmens i amb això ja tinc bastants lletres, hehehe.

    Besets.

    ResponElimina
  4. Gràcies a tots i totes per compartir una vegada més les vostres lectures :)

    ResponElimina
  5. Els dietaris del Tolstoi i molta novel·la...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"