El Qüestionari: Carles Hac Mor












1. Quin va ser el llibre que et va fer entrar en el món de la literatura?

No hi va haver pas un primer llibre, sinó la biblioteca dels meus pares, a Lleida, i no recordo exactament quins van ser, i també molts tebeos; i no solament els llibres em van portar al món de la literatura, ans més aviat un munt de coses ben diverses.

2. Quan et vas adonar que t'agradava escriure?

Me'n vaig anar adonant a poc a poc, de jovenet, però em va costar molt d'anar escrivint, tenia un bloqueig ben gros.

3. Creus que és cert allò que deia Picasso: "la inspiració es troba treballant"?

Sí, potser amb el matís que gairebé sempre em ve després d'haver treballat, la qual cosa deu voler dir que, fet i fet, no paro de treballar, que no és pas només escriure.

4. Quin autor de la literatura clàssica t'ha marcat més?

Tampoc no hi ha un sol autor, n'hi ha molts, entre els quals, i entre els més clàssics, potser els presocràtics, només potser.

5. Digues una cita literària.

En diré dues: "No" i "Sí". Les han escrites tots els autors de la literatura universal al llarg de tots els temps.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"