Joc creatiu literari: Ajuda'm a escriure un conte

Ara que ja heu fet algunes tries, ara cal fer la tria de les tries, mai tan ben dit. Us poso les propostes, i en voteu una, la que sigui més votada serà l'opció guanyadora.

1 – 7 de 7
Blogger Carme ha dit...
Bon diumenge!

Sóc la primera a triar:

Un paisatge muntanyenc
L'alba

Una fetillera despistada
Una actriu de 50 anys
27 de gener de 2013 12.03
Blogger Elfreelang ha dit...
trio un paisatge urbà, mitjanit i una noia jove esmaperduda i un músic solitari!!!
27 de gener de 2013 12.14
Blogger L'Arlequí ha dit...
Bon diumenge, Carme! Gràcies per ser la primera a triar i per cert, bona tria.

Elfreelang, un altre possible conte!
27 de gener de 2013 13.44
Blogger Pau Camps ha dit...
Bon dia! Aquesta és la meva tria:

Una platja

Mitjanit

Un músic de carrer solitari
Un mestre de dibuix enamorat d'una escultura femenina (molt bo! jajaja!)
Una actriu de cinquanta anys
27 de gener de 2013 13.53
Blogger L'Arlequí ha dit...
Gràcies Pau! Bona tria! Ja veureu que m'empesco, en funció del què surti :)
27 de gener de 2013 13.56
Blogger Rafel ha dit...
Hola Arlequí, aquí va la meva tria:

Un paisatge urbà al capvespre. Un mestre de dibuix enamorat d'una escultura femenina.

Bon cap el que queda de setmana
27 de gener de 2013 20.38
Blogger montse ha dit...
Una platja
L'alba
Un estudiant enamorat i tímid.
27 de gener de 2013 22.18

Comentaris

  1. Ara, Arlequí, això de les votacions em sembla complicat... :D

    Com podria renunciar al meu conte i votar-ne un altre? Bé, ja m'ho pensaré millor.

    ResponElimina
  2. Vote la proposta de Carme, això de la fetillera m'intriga com pot sortir...

    ResponElimina
  3. Ens ho poses difícil. No pots fer un conte de consolació? :)

    De moment vota l'Elfree.

    ResponElimina
  4. Bé, com que veig que tots heu fet bones propostes, en triaré de tots una mica, i així tots sou guanyadors/res. ;) Gràcies a tots i totes. Ara, heu de deixar que l'Arlequí rumiï i es deixi visitar per les muses...

    ResponElimina

  5. M'agrada molt la tria d'Elfreelang

    ResponElimina
  6. Però a veure...no hi ha sexe ni sang? Doncs votaré un altre dia. ;-)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"