La meva tanka aquí.
Hola Bon dia de Sant Joan! ja he publicat la meva participació http://sidubtosoc.blogspot.com/2013/06/benvingut-estiu-joc-creatiu-literari.html
Hola!Aquí teniu la palmera "retratada": http://cantireta.blogspot.com/2013/06/summers-near.html
La meva també:http://carmerosanas.blogspot.com.es/2013/06/benvingut-estiu.html
Moltes gràcies Helena,Elfreelang, Cantireta i Carme! Bons posts per rebre l'estiu ens heu regalat ;)
I la meva, una mica tard, però la podeu veure al blog de la Carme Rosanas, que ha sigut molt amable de posar-la. Gràcies i bon estiu.
Mai no és tard M.Roser! Moltes gràcies i bon estiu!
Bon estiu.http://fonsdarmari.blogspot.com.es/2013/07/benvingut-lestiu.html
http://florsnovesflors.blogspot.com/2013/07/cants-de-sirena.html
Un poc tard, però deixe també la meua:http://laliniadewallace.blogspot.com.es/2013/07/estiu.html
Moltes gràcies Montserrat, Novesflors i AlfredRussel per participar en aquest joc literari creatiu estiuencs!
Aquí arriba l'estiu a can Fanga:http://rcasas22.wordpress.com/2013/07/13/benvingut-estiu/Bon estiu.
Una micona tard, però he arribat!! :)AQUÍ la meva.Aferradetes!
La meva tanka aquí.
ResponEliminaHola Bon dia de Sant Joan! ja he publicat la meva participació
ResponEliminahttp://sidubtosoc.blogspot.com/2013/06/benvingut-estiu-joc-creatiu-literari.html
Hola!
ResponEliminaAquí teniu la palmera "retratada":
http://cantireta.blogspot.com/2013/06/summers-near.html
La meva també:
ResponEliminahttp://carmerosanas.blogspot.com.es/2013/06/benvingut-estiu.html
Moltes gràcies Helena,Elfreelang, Cantireta i Carme! Bons posts per rebre l'estiu ens heu regalat ;)
ResponEliminaI la meva, una mica tard, però la podeu veure al blog de la Carme Rosanas, que ha sigut molt amable de posar-la. Gràcies i bon estiu.
ResponEliminaMai no és tard M.Roser! Moltes gràcies i bon estiu!
ResponEliminaBon estiu.
ResponEliminahttp://fonsdarmari.blogspot.com.es/2013/07/benvingut-lestiu.html
http://florsnovesflors.blogspot.com/2013/07/cants-de-sirena.html
ResponEliminaUn poc tard, però deixe també la meua:
ResponEliminahttp://laliniadewallace.blogspot.com.es/2013/07/estiu.html
Moltes gràcies Montserrat, Novesflors i AlfredRussel per participar en aquest joc literari creatiu estiuencs!
ResponEliminaAquí arriba l'estiu a can Fanga:
ResponEliminahttp://rcasas22.wordpress.com/2013/07/13/benvingut-estiu/
Bon estiu.
Una micona tard, però he arribat!! :)
ResponEliminaAQUÍ la meva.
Aferradetes!