L'art d'escriure un conte 1: Valoració de la pràctica 1




Com ja us vaig comentar en l'anterior post, la pràctica 1 del curs consistia en enviar un conte escrit a la Gemma Lienas, i més endavant ella el retornaria amb les correccions fetes. Així li vaig enviar una narració de fa un temps, i me la va  retornar amb indicacions de què havia de corregir per millorar-la. La veritat és que de seguida em vaig posar a l'ordinador i vaig reescriure el conte, seguint les pautes que ella em va indicar. I el cert és que va ser un exercici del qual me'n sento satisfeta, perquè tant important és escriure com reescriure. Així doncs estic aprenent a millorar el meu estil i per tant a aprofundir en "l'art d'escriure un conte breu". Potser d'aquest curs en surt alguna idea per a un futur projecte literari, qui sap?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"