Benvinguda Primavera: A través del riu 18/04, 23/04 i trobada d'autors/res a l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet






Els dies 18 i 23 d'aquest mes d'abril, el llibre A través del riu ha sortit al carrer per donar-se a conèixer. El dimecres 18/04 a dos quarts de vuit de la tarda, en una sala de Can Cisteré de la meva ciutat Santa Coloma de Gramenet, acompanyada per l'escriptor colomenc Rodolfo Del Hoyo, vaig presentar el meu nou llibre. Rodolfo va fer una destacable i bonica introducció que em va emocionar de dalt a baix. En un princpi, semblava que vindria poca gent, però a poc a poc, la sala es va omplir fins que èrem 19 persones. De vegades, quan sents que quelcom que ha sortit de dins teu és el motiu de presència dels oients i futurs lectors/lectores, només això ja és un triomf. Un cop acabats els parlaments de'n Rodolfo i del meu alter ego, es van apropar unes vuit persones que van endur-se el llibre  a casa.  Així mateix, el dia de Sant Jordi, 23 d'abril, tenia una cita a les set hores del vespre, l'Avinguda Gaudí de la Sagrada Família, amb la Llibreria La Ploma per signar llibres. Al meu costat, hi havia el qui havia estat el llibreter de la llibreria, que tot i que físicament no hi veia, sí que veia a través de les paraules. Unes quantes persones, homes i dones, van tocar les cobertes, van fullejar les pàgines, semblava que ningú tenia intenció de fer-me treure la ploma, però al final, un senyor em va comprar el llibre per a regalar a un amic. Ja sé que un llibre no és gaire, i que hi ha escriptors que poden dir que han signat tants exemplars que s'han exhaurit, però jo, que tot just estic començant a endinsar-me en el món literari a nivell comercial, encara recordo amb il.lusió com aquell lector es va endur content el meu llibre dedicat deixant-me una fotografia visual que ja no s'esborrarà de la meva ment, i que fa que aquest Sant Jordi sigui més especial. Finalment, en una mena de "sprint", tenia cita a dos quarts de nou, a l'Ajuntament de Santa Coloma, juntament amb altres autors i autores, l'alcadelssa, Núria Parlon, i la regidora de cultura Petry Jiménez. Allà vam brindar per tercer any consecutiu un Sant Jordi més, i finalment, ens van fer la fotografia per commemorar aquesta trobada. Un abril ple d'actes culturals.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"