Digue'm el dia de setembre 18, 2009 Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions què llegeixes aquest mes. Comentaris Francesc Mompó18 de setembre del 2009, a les 17:11Un bon grapat de "nasciturus" dels quals he de ser llevadora.Salut i terraResponEliminaRespostesResponricard9918 de setembre del 2009, a les 17:43Hola, bones... estic llegint la "Correspondència" de Hermann Hesse i Stefan Zweig, publicat a El Acantilado. A reveure!ResponEliminaRespostesResponHelena Bonals18 de setembre del 2009, a les 19:30Que interessant això de Hesse i Zweig.Jo llegeixo Olga Xirinacs pel dret i pel revés: "Óssa major, poesia completa", i "Peresa (Eròtica)", a continuació "Pavana per un tauró". Estic llegint "Incerta glòria", també.ResponEliminaRespostesResponClidice19 de setembre del 2009, a les 9:50Doncs en tinc començats uns 5 ara mateix, però em dedico més a rellegir la "República" de Plató i llegir Le Sabotage amoureux d'Amélie Nothomb :)ResponEliminaRespostesResponAnònim19 de setembre del 2009, a les 10:31La solitud dels nombres primers, Paolo Giordanono m´acaba de fer el pes.En el cafè de la joventut perduda, Patrick Modianopunt de trobada de la bohèmia literària i universitàriaImmaResponEliminaRespostesResponsargantana19 de setembre del 2009, a les 13:27jo tinc a mitges *la terra de lavinia*, de daniel ferrer, un escriptor de l'emporda.records!ResponEliminaRespostesResponEl veí de dalt24 de setembre del 2009, a les 23:55L'arbre sense tronc, de Francesc SerésResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Un bon grapat de "nasciturus" dels quals he de ser llevadora.
ResponEliminaSalut i terra
Hola, bones... estic llegint la "Correspondència" de Hermann Hesse i Stefan Zweig, publicat a El Acantilado. A reveure!
ResponEliminaQue interessant això de Hesse i Zweig.
ResponEliminaJo llegeixo Olga Xirinacs pel dret i pel revés: "Óssa major, poesia completa", i "Peresa (Eròtica)", a continuació "Pavana per un tauró". Estic llegint "Incerta glòria", també.
Doncs en tinc començats uns 5 ara mateix, però em dedico més a rellegir la "República" de Plató i llegir Le Sabotage amoureux d'Amélie Nothomb :)
ResponEliminaLa solitud dels nombres primers, Paolo Giordano
ResponEliminano m´acaba de fer el pes.
En el cafè de la joventut perduda, Patrick Modiano
punt de trobada de la bohèmia literària i universitària
Imma
jo tinc a mitges *la terra de lavinia*, de daniel ferrer, un escriptor de l'emporda.
ResponEliminarecords!
L'arbre sense tronc, de Francesc Serés
ResponElimina