Digue'm








què llegeixes aquest mes?

Comentaris

  1. Ha arribat recentment a les meves mans (un regal) el llibre dels autors ebrencs "El Riu Que Parla".

    ResponElimina
  2. "Llibre de les revelacions", de Pere Joan Martorell (però no m'atrapa, no m'acaba de fer el pes).

    ResponElimina
  3. Els homes que no estimaven les dones de Strieg Larsson (o com carai es digui), estic acaban el de la teoria de la estupidesa de Marina i em queda l'últim capitol del llibre de la Llinàs que vaig treure de Tinta Xinesa.
    A veure si ho acabo tot ja que tinc ullat el d'en jordi Coca...

    ResponElimina
  4. D'assaig, "Una ética mundial para la economía y la política" del Hans Küng. De narrativa "Herbes d'enamorar" de la Teresa Moure. I de poesia, poquet a poquet, assaborint cada mot i cada vers "De secreta vida", del Ricard Garcia i "Els estius" de Josep Porcar...

    ResponElimina
  5. Josep Manel, Herba d'enamorar em va agradar moltíssim!
    Jo estic amb L'edifici Iaqubian, de l'egipci Alaa Al Aswani, promet.

    ResponElimina
  6. Hola L'Espolsada de llibres. Perdona, dec haver pitjat rebutjar en comptes de publicar el comentari. Gràcies per la teva aportació.

    Salutacions.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"