La meravellosa casualitat



















Sovint enmig del "flux" vital apareix la meravellosa casualitat. I és que aquesta era la setmana tenia la quarta presentació de la meva criatura literària. Tot va començar en el moment en què Víctor Pàmies ens va demanar que féssim un homenatge conjunt a Joan Amades, com a acte de cloenda des de la Catosfera. Vam participar 48 blocs/blogs, una bona colla. I ahir dijous, quina no fou la meva sorpresa quan vaig obrir el suplement de cultura del diari Avui i a la secció "Paraula de blog" vaig veure el meu post! I aquell mateix vespre jo tenia la presentació a la llibreria Catalònia. Fou realment una meravellosa casualitat.

Comentaris

  1. Vaja, mai m'enrecordo que el suplement de cultura surt els dijous. Hauré d'esperar que el pengin la setmana que ve.

    Va ser una altra moguda fantàstica. I algú em recordava no fa gaire que el 22 de febrer fa 25 anys que va morir Espriu... :-)

    ResponElimina
  2. Gràcies Clidice!

    Merci Víctor! M'he permès encetar la iniciativa per homenatjar a Esperiu el 22 de febrer :-)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"