L'anecdotari de l'Arlequí: El dia que vaig entrevistar a Javier Krahe (No, no és cap sopar de duro).


Avui enceto una nova secció, l'anecdotari de l'Arlequí. Com diu la paraula, aquí s'explicaran algunes peripècies que va viure la persona que escriu aquest blog o bloc.  Començaré amb "El dia que vaig entrevistar a Javier Krahe. Quan tenia setze anys, concretament l'any 1991, jo col·laborava en la revista "Mes coloma" de la meva ciutat Santa Coloma de Gramenet. Tenia una secció d'entrevistes. Sona increïble, oi? Doncs sí, jo feia entrevistes a personalitats de la ciutat, i una experta en grafologia, escrivia un escrit sobre la manera de ser a partir de la seva lletra. I fins i tot, tenia un sou, cinc mil pessetes. Ostres! ha plogut molt des d'aleshores. Doncs tornant a l'anècdota, un vespre, acompanyada de ma mare, vam anar a un concert de l'artista a un antic poliesportiu que era davant de la Biblioteca Central. Vaig anar a una mena de "rebotiga" valgui com a metàfora. Jo anava amb un walkman i tenia preparades les preguntes. Ell estava embriagat d'unes quantes copes, i jo quan vaig acabar, i l'endemà vaig voler passar l'entrevista a paper, sopresa! No vaig prèmer bé el botó de gravar i no es gravar res. Error de principiant. Sí. Però vaig intentar recordar algunes respostes i així va ser com vaig salvar la situació.  Fins aquí, una de les moltes anècdotes de l'Arlequí. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"