Just el que em passa a mi. Un llibre em porta on sigui, arreu del món. El millor viatge.
Fantàstic, Zel! Moltíssimes gràcies per la teva aportació!
Aquí ho tens.
Just el que em passa a mi. Un llibre em porta on sigui, arreu del món. El millor viatge.
ResponEliminaFantàstic, Zel! Moltíssimes gràcies per la teva aportació!
ResponEliminaAquí ho tens.
ResponElimina